Virksomhed slår sig op på splitleasing og flexleasing – stor kampagne

Indholdet du nu skal til at lære er betalt for at virksomheden, der linkes til. Linket er derfor også af betalt karakter.

Virksomheden Specialcars var indtil for blot få måneder siden mindre kendte på det danske leasingmarked. Men virksomheden har gjort det godt og har annonceret i stor stil, her i blandt igennem Google Adwords og organisk SEO – samtidig har de også kørt sideløbende offline kampagner, som har forøget det generelle kendskab med flere hundrede procent.

Det er dermed svært ikke at kalde virksomheden en succes og det har medført en markant højere omsætning, især på flexleasing af biler, som også er virksomhedens hovedkompetence – men det er ikke kun på flexleasing at Specialcars har set et stort omsætningsboost, det er nemlig lykkedes dem også at positionere sig som en af de førende virksomheder inden for det relativt nye koncept, splitleasing.

De mange konkurrenter på markedet, må igen se som om efter alternative måder at skaffe kunder på. Leasingbranchen er ikke særlig god online og det betyder at man relativt nemt, med en relativ ukompleks kampagne, kan opnå meget på markedet.