Sådan holder du på dine kunder

Indholdet du nu skal til at lære er betalt for at virksomheden, der linkes til. Linket er derfor også af betalt karakter.

Mange forretninger har store problemer med at holde på deres kunder, og det er da også en disciplin der er svær at mestre. Der findes utroligt mange selveudnævnte eksperter, som vil sværger ved diverse metoder du kan bruge til at holde på dine kunder. Vi mener selv at vi har en opskrift der er fremtidssigtet, og som du kan starte med at implementere i din virksomhed idag. Læs med her, og find ud af hvordan man kan holde på nye kunder.

Skab det gode bånd fra starten

Det handler om kundens billede af hvilken forretning du er, derfor skal du undgå at ligne en der er ude på at udnytte kunden. Der findes forskellige online shops, som kun er fokuseret på at bruge kundens impulskøb, og det er ikke kunder som vender tilbage, for det er højst sandsynligt en billig kina vare, som først ankommer om 3 uger. Hvis du vil skabe en god relation skal du have styr på dit produkt, det skal være af god kvalitet og skabe en værdi for kunden. Der skal være styr på leveringen og kundeservice, og derefter har du kundens tillid.

Undgå de klassiske fejl

Nogle “eksperter” sværger ved retargeting via facebook. De vil genere en masse kunder, og dem der ikke køber kan de så henvende sig til via retargeting efter. Visionen er at du eksponere dig så mange gange som muligt for de rigtige mennesker, for så langsomt at vinde deres tillid. Hvis du gør dette, skal dit produkt leve op til en høj standard, og første trin til at opretholde en kunde er også at sælge kunden noget de bliver glade for.

Reklamegaver

Det kan godt være du tænker at det lyder grotesk at give gratis ting væk, men hvis du ser det ligesom en investering i annoncering, så vil du også kunne se fordelene ved reklamegaver.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *