Markedsførings teknikker der stadig vil virke i 2020

Indholdet du nu skal til at lære er betalt for at virksomheden, der linkes til. Linket er derfor også af betalt karakter.

Når året går på hæld, kan det være et godt tidspunkt at man kigger indad i sin virksomhed for at se hvilken markedsføring det er man bruger nu her og hvilket man måske skal slukke for og erstatte det med. Der er jo stor forskel på hvad der virker i markedsføring nu og hvad der virkede for mange år siden, derfor skifter hvad der virker hele tiden og det kan være fornuftigt at holde sig opdateret. Derfor kommer vi her med nogle tips til ting du stadig kan gøre i det nye år.

E-mail markedsføring

En af de eneste kanaler hvor priserne på reklamepladsen ikke kan stige er de e-mails du selv vælger at sende ud. E-mail markedsføring er stadig og vil nok i nogle år endnu være en effektiv kanal til at sælge og fortælle historier om dit brand, derfor bør du fortsat sende en masse mails ud til dine tidligere og potentielle kunder i 2020

Få styr på jeres brand

Noget af det vigtigste er at der er styr på hvilket omdømme jeres virksomhed har. Hvis din virksomhed har et godt omdømme og ligger i folks bevidsthed er det noget som folk vil huske på når de står og skal bruge dit produkt. Det er også vigtigt at hvis du leverer et kvalitetsprodukt at det er noget både din hjemmeside, support og produkter viser i alle facetter. Hvis man skal hente inspiration til den del, kan du kigge på denne hjemmeside

Søgemaskineoptimering

I takt med at annoncere på sociale medier bliver dyrere og dyrere fordi der er flere om buddet, så trækker folk i større og større omgang væk fra de betalte annoncer og vil hellere selv lave deres research omkring deres køb. Derfor er det en god idé at fortsætte med søgemaskine optimering så du på den måde ligger højt når folk søger efter dine produkter.