Eurodan-Huse går social

Indholdet du nu skal til at lære er betalt for at virksomheden, der linkes til. Linket er derfor også af betalt karakter.

En af Danmarks største nyhuse og typehus-producenter Eurodan Huse, er begyndt at træde ind i de sociale mediers verden og bruger i overraskende grad, medierne godt. De er på en og samme gang, gået i gang med at invadere både Youtube, Pinterest og LinkedIN og i en sådan grad, at det ikke har været til at komme uden om.

Eurodan Huse er dermed en af de få husleverandører, der gør brug af disse og dette til stor glæde og gavn, for de mennesker der har brug for hjælp i forhold til husvalg på de sociale medier. De sociale medier skaber tilstedeværelse hos forbrugerne og gør at virksomheder ligger top of mind. Derfor er der også meget at hente på de sociale medier, især for en virksomhed som Eurodan Huse og det har de altså set og nu taget action på.

Eurodan Huse bruger primært platformene til at kommunikere med deres brugere, men også til at annoncere nyt indhold eller nye tiltag. Du kan finde Eurodan Huse på mange forskellige sociale medier nu og de er let tilgængelige, akkurat som det er forskrevet man skal være, når man leger med de sociale medier.

Find Eurodan Huse her

Eurodan-Huse har aktivt valgt ikke at fokusere på Facebook, et træk mange virksomheder forventes at gøre efter på sigt. Facebook er en umådelig svær platform at kommunikere på, derudover ejer du ikke selv dine fans og kan i realiteten kun snakke til en 8% af det totale antal fans, en ændring Facebook kom med i 2013, som også ændrede Eurodan Huses taktik på dette område, ligesom så mange andre virksomheder.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *